•  
  •  
  fa-IR   English (United States)   Türkçe (Türkiye)
اخبار
دسته بندی اخبار
اخبار و رویداد ها
کد مطلب : 252  |   تعداد نظرات: 0   |   تعداد بازدیدها: 5023   |   تاریخ درج: سه شنبه, فروردين 21, 1397   |   ساعت: 12:00 ق.ظ

 

اولویت‌های استاندارد برای کالای ایرانی

خبرگزاری فارس : رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، ایمنی مواد غذایی، ارتقای کیفی استاندارد خودروها، بهینه‌سازی مصرف انرژی در تجهیزات انرژی‌بر، پیوست استاندارد درخصوص کالاها و خدمات و استانداردسازی مصالح ساختمانی و ایمنی ساختمان را مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان در سال جدید معرفی کرد. ​


خبرگزاری فارس : رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، ایمنی مواد غذایی، ارتقای کیفی استاندارد خودروها، بهینه‌سازی مصرف انرژی در تجهیزات انرژی‌بر، پیوست استاندارد درخصوص کالاها و خدمات و استانداردسازی مصالح ساختمانی و ایمنی ساختمان را مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان در سال جدید معرفی کرد. نیره پیروزبخت با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی در سال جدید عنوان کرد: این سازمان در کنار تولیدکنندگان داخلی است و به‌عنوان مشاور و راهنمای تولیدکنندگان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در سازمان ملی استاندارد ایران تمام برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه مدت و سالانه خود را بر مبنای حمایت از کالای ایرانی با کیفیت قرار داده‌ایم.
 وی با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته در زمینه استانداردسازی کالاها و خدمات افزود: در این بخش اقدامات خوبی صورت گرفته به‌طوری‌که بخشی از انتظارات دولت و مردم برآورده و بخش عظیمی از کالا و خدمات استاندارد شده است. پیروزبخت با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت استاندارد کالا و خدمات در کشور به کار می‌گیرد تا رضایت مردم جلب شود، عنوان کرد: از همه دستگاه‌های دولتی و خصوصیمی‌خواهیم که در زمینه افزایش کیفیت کالا با سازمان ملی استاندارد ایران هماهنگ باشند.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟