•  
  •  
  fa-IR   English (United States)   Türkçe (Türkiye)
مقالات
دسته بندی مقالات
مقالات
کد مطلب : 362  |   تعداد نظرات: 0   |   تعداد بازدیدها: 2324   |   تاریخ درج: يکشنبه, مهر 15, 1397   |   ساعت: 04:40 ب.ظ

 

جایگاه محصولات ارگانیک در سبد غذایی شهروندان


به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی بین المللی آذرستاویز، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در اولین جلسه طرح استقبال از نوروز، بر برنامه ریزی دقیق به منظور اجرای متفاوت طرح استقبال از نوروز تاکید کرد.

عبدالحسین رحیمی با اشاره به شعار تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی از سوی شهردار تهران گفت: باید امسال طرح استقبال از نوروز متفاوت برگزار شود و شهروندان در فضایی با نشاط و مفرح خرید خود را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با توجه به جایگاه نوروز در فرهنگ ایرانی- اسلامی بر آراستگی و پیراستگی میادین و بازارهای میوه و تره بار متناسب با این فضا تاکید کرد و اظهار داشت: برای همگامی و همراهی با شهروندان و ایجاد فضایی با نشاط و مفرح با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برنامه‌های ویژه‌ای مانند موسیقی‌های محلی و اجرای نمایش برای کودکان تدارک دیده شده است، همچنین نورپردازی میادین و بازارهای میوه و تره بار و اجرای برنامه‌های رادیویی را در دست اجرا داریم.

رحیمی در ادامه به جایگاه محصولات ارگانیک در سبد غذایی شهروندان اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت محصولات ارگانیک در سلامت شهروندان، ضمن تلاش برای افزایش غرفه‌های عرضه محصولات ارگانیک، باید فروش ویژه این محصولات در این ایام هم در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر آمادگی سازمان مدیریت میادین برای تامین نیازهای شهروندان گفت: علاوه بر جایگاه‌های عرضه تک محصولی با تخفیفات ویژه، جایگاه‌های تنظیم بازار نیز در میادین و بازارهای میوه و تره بار به عرضه محصولات مورد نیاز شهروندان می‌پردازند و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برای تامین نیازهای شهروندان آمادگی کامل دارد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه صمد موسوی، دبیر ستاد استقبال از نوروز ضمن تشریح فعالیت‌های ستاد، بر ارائه برنامه دقیق از سوی اعضا تاکید کرد و مقرر شد در جلسه آینده این برنامه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

Share نسخه مخصوص چاپ
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟